Geachte heer/mevrouw,

Zoals op 12 januari j.l. in de persconferentie is aangekondigd zijn de maatregelen vanaf vandaag sterk aangescherpt. Ook voor AutoReef betekent dit dat er een aantal zaken veranderen die mogelijk belangrijk voor u zijn.
Uiteraard staat de gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers hierbij op de eerste plaats. Als klant van AutoReef willen wij u informeren over wat u van ons kunt verwachten:

AutoReef werkplaatsen
Alle AutoReef-werkplaatsen blijven geopend. Uw geplande afspraak gaat gewoon door. Wilt u komende weken een afspraak inplannen, dan kan dat via onze online werkplaatsplanner of telefonisch via 030-603 48 48. Daarnaast kunt u gebruik blijven maken van onze vervangend vervoer mogelijkheden.

Pechhulp
Heeft u recht op onze mobiliteitsgarantie dan zullen we u ook tijdens de lockdown weer snel op weg helpen. Meer informatie over onze mobiliteitsgarantie en contactgegevens vindt u op onze website.

AutoReef showrooms 
Tijdens de lockdown periode gaan onze verkoop activiteiten online verder. Ondanks dat de showroom gesloten is zitten onze verkoopadviseurs dagelijks van 09.00 tot 17.00 uur voor u klaar en willen u met veel plezier via de telefoon of een videogesprek verder helpen. Tevens bieden wij u de mogelijkheid om een proefrit aan huis te laten plaats vinden.

Afleveringen
Indien u reeds een aflevering van uw auto gepland heeft staan, zal uw verkoopadviseur contact met u opnemen om de mogelijkheden af te stemmen.

Wij blijven voor u bereikbaar. Ook tijdens deze bijzondere periode willen we u graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Daarom blijven wij telefonisch bereikbaar.
Mocht u een vraag of opmerking hebben dan kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer 030 – 603 48 48 of via info@autoreef.nl.

Wij wensen u en uw naasten veel gezondheid en hopen u snel weer te spreken.

Met vriendelijke groet,

AutoReef